ΟΜΙΛΙΕΣ
 
Οι ομιλίες γίνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα με θέματα που αφορούν στην δυσλεξία, στην διαταραχή ελλεμματικής προσοχής και στον αυτισμό.
Απευθύνονται σε δυσλεξικούς, γονείς, εκπαιδευτικούς και όλους όσοι ενδιαφέρονται να ενημερωθούν για την αγωγή Davis®.
   

Πρόγραμμα Ανάγνωσης Davis® για νέους μαθητές 

Το καλύτερο ξεκίνημα: Οι νέοι μαθητές αξίζουν το καλύτερο ξεκίνημα που μπορούμε να τους δώσουμε. Ισχυρά ερευνητικά στοιχεία δείχνουν ότι τα παιδιά προσχολικής ή πρωτοβάθμιας ηλικίας (5-7 ετών), που εκτίθενται στις μεθόδους Davis® ωφελούνται με τους ακόλουθους τρόπους:

 

  1. Μειώνεται σημαντικά η πιθανότητα να αναπτύξουν μια μαθησιακή δυσκολία.
  2. Η αναγνώριση βασικών λέξεων θα είναι μεταξύ των υψηλότερων επιπέδων που αναμένονται για την ηλικιακή τους ομάδα.

 

Το πρόγραμμα ανάγνωσης Davis® για τους νέους μαθητές είναι ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα βελτίωσης της μάθησης. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, ο παιδαγωγός εργάζεται απευθείας με το παιδί και ταυτόχρονα παρέχει πρακτική κατάρτιση και καθοδήγηση σε συμμετέχοντα γονέα ή άλλο μέλος της οικογένειας.

 

Ο στόχος του προγράμματος είναι να δώσει σε παιδιά ηλικίας 5-7 ετών την καλύτερη δυνατή εκκίνηση στην αρχή της μαθησιακής τους σταδιοδρομίας. Οι στόχοι του είναι:

 

  1. να παράσχει δεξιότητες μάθησης δια βίου σε νεότερα παιδιά μέσω μιας σύμπραξης μεταξύ του παιδαγωγού, του παιδιού και του γονέα (-ων)
  2. να δώσει στον έναν ή και στους δύο γονείς του παιδιού ή σε ένα άτομο υποστήριξης επαρκή εμπιστοσύνη και δεξιότητα για να συνεχίσουν να δουλεύουν με την εργαλειοθήκη που θα παραλάβουν μετά το πρόγραμμα
  3. να παράσχει στα παιδιά τις εννοιολογικές δεξιότητες που απαιτούνται για την ανάπτυξη της ευχέρειας και της κατανόησης της ανάγνωσης. 

Ημερομηνίες διεξαγωγής: 

02 Ιουνίου 2018, 11.00 - 13.00

16 Ιουνίου 2018, 11.00 - 13.00 

Εισηγήτρια: Θεανώ Παναγιωτοπούλου M.Ed. 

                      Σύμβουλος Davis 

Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή τηλεφωνικά :  

στο Γραφείο: 211-1195350 ,  στο κινητό: 6936 529109  ή με mail  στο : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Δικαίωμα συμμετοχής : 5,00€ με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό:
Τράπεζα Πειραιώς ΙΒΑΝ GR4801721430005143085333643

 

  ΔΕΠ-Υ (Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής & Υπερκινητικότητα)

 

Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής είναι η διαταραχή, η οποία εμποδίζει κάποιον να διατηρεί την προσοχή του επικεντρωμένη.
Χαρακτηρίζεται από τρεις συμπεριφορές: την έλλειψη προσοχής, την υπερδραστηριότητα και τον αυθορμητισμό.
Συνήθως παρατηρείται σε παιδιά σχολικής ηλικίας, που δυσκολεύονται να επικεντρώσουν την προσοχή τους και να ελέγξουν την κινητικότητά τους και την παρορμητικότητά τους. 

 

«Από νωρίς κατά την διάρκεια της έρευνάς μου, κατέστη προφανές για μένα, ότι όλα τα συμπτώματα της δυσλεξίας ήταν στην πραγματικότητα συμπτώματα αποπροσανατολισμού. Όταν ένα άτομο  με δυσλεξία καταστεί αρκετά συγκεχυμένο (μπερδευτεί), θα αποπροσανατολισθεί αυθόρμητα χωρίς να το καταλάβει.

 

Αλλά αυτό δεν είναι η περίπτωση των ατόμων με την Διαταραχή της Ελλειμματικής Προσοχής, ή με άλλες δυσκολίες, όπως δυσαριθμησία, δυσπραξία και δυσγραφία. Γι 'αυτούς οι επιπτώσεις του αποπροσανατολισμού συμβαίνουν κατά τη διάρκεια της πρώιμης ανάπτυξης της παιδικής ηλικίας, πολύ πριν δηλαδή ένα παιδί είναι αρκετά μεγάλο για να πάει στο σχολείο.

 

Κατά την ανάπτυξη της παιδικής ηλικίας, τόσο  η φυσική κατάσταση του προσανατολισμού όσο και η νοητική λειτουργία του αποπροσανατολισμού, που εργάζονται μαζί,  μπορούν να στρεβλώσουν την αντίληψη του περιβάλλοντος σε μερικά παιδιά, στο βαθμό που αυτά τα παιδιά αναπτύσσουν μια εναλλακτική πραγματικότητα ή αναπτύσσουν μια διαφορετική έννοια των βασικών όρων, όπωςαλλαγή, συνέπεια, αιτία, αποτέλεσμα, χρόνος και ούτω καθεξής, των οποίων η σωστή κατανόηση είναι βασική προϋπόθεση για την ζωή τους.

 

Η δημιουργία αυτών των εναλλακτικών πραγματικοτήτων μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της Διαταραχής της Ελλειμματικής Προσοχής και, σε κάποιο βαθμό, στα προβλήματα με τα μαθηματικά και την γραφή.
Για να έχουμε ένα γερό θεμέλιο για αυτήν την αναπτυξιακή θεωρία, θα πρέπει να διερευνήσουμε περαιτέρω, πώς ο αποπροσανατολισμός μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη.
»

 

Ρόναλντ Ντ.  Νταίηβις, The Gift of Learning

 

Αυτή είναι η οπτική γωνία κάτω από την οποία θα προσεγγίσουμε την ελλειμματική  προσοχή.

 

Ημερομηνίες διεξαγωγής:

23 Ιουνίου 2018, 11.00 - 13.00

Εισηγήτρια: Θεανώ Παναγιωτοπούλου M.Ed.

                      Σύμβουλος Davis 

Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή τηλεφωνικά : 

στο Γραφείο: 211-1195350 ,  στο κινητό: 6936 529109  ή με mail  στοΑυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Δικαίωμα συμμετοχής : 5,00€ με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό:
Τράπεζα Πειραιώς ΙΒΑΝ GR4801721430005143085333643